Lite av mina ny inköpta saker...

Nu ska jag visa för er lite av det nya jag har köpt ;)

Dom första är ett par tommy hilfiger skor ( dom jag köpte idag ) som är till mig och dom kostade ca 1150 svenska kronor, på rea ;)
Dom andra är ett par Tommy Hilfiger tofflor, som jag köpte i fredags till min pappa för ca 500 svenska kronor också på rea :D
Dom 3 skorna är ett par chanel skor, som är till mig och perfekta nu till hösten, dom minns jag faktikst inte vad dom kostade
Och sist är en väska till min mamma, äkta päls så klart och ja den är också från chanel och ja den är sjukt snygg till vintern och va den kostade tänker jag faktiskt inte dela med mig ;)


Gud va snäll dotter mina föräldrar har (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0