Ny design :)

Sådär då vart det en ny design, änkel och snygg, me like :D
Inatt festade jag och Bella utan våra små sötnosar från Sverige eftersom dom åkte hem igår, vi var inte ute lika länge inatt och blev inte lika fulla, vi saknade Oskar och Robin väldigt mycket och tyckte inte det var lika kul utan dom, menmen.
På onsdag åker vi hem och imorgon svarar vi på frågorna från frågestunden.
Så ja det finns mycket att se fram emot...
Idag så vaknade jag och Bella vid 14.30 så gick vi ner och åt lunch/frukost på vårat hotell, sen så vid 15.40 så gick vi ut på stan och shoppade lite, fick med mig ett par uuur snygga Tommy Hilfiger skor, högklackade och allt, ska se om jag kan hitta dom på någon hemsida ;)
Amen nu ska jag kolla min bilddagbok!

/ Jojo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0