Svar på frågestunden!

Sådärja nu tar vi oss tid att svara på frågorna från frågestunden!

Fråga: Allt bra :)?
Svar: Japp allt är kanon här!

Fråga: Vilken storlek på pattarna har ni ? ;)
Svar: Bella - 75 C Jojo - 70 C

Fråga: Vad använder ni för trosor?
Svar: Vi båda använder, string, spets björn borg när vi tränar och sånt.

Fråga: Har ni silikon?
Svar:Nej ingen av oss har det, iaf inte än man vet ju inte vad som händer i framtiden ;)

Fråga: Använder ni push up?
Svar: Ja vi använder push up BH men ja resten får ni lista ut själva ;)

Fråga: Får jag knulla med någon av er?
Svar: Amen visst älskling ;) nej skoja vi göre inte med vem som hellst *HOST*

Fråga: Ni är så jävla heta.
Vart bor ni,

Svar: Amen tackar du med säkert :) Både jag (Jojo) och Bella bor på söder.

Fråga: vem knullade du senast?
Svar: Självklart var ju det ju våra favorit killar Robin och Oskar, fast jag gjorde det med Robin ( jag är Jojo ) och Bella med Oskar...

Fråga: vad är eran favorit dricka?
Svar: Ja jag ( Jojo ) är helt kåt på Latte men om du menar alkohol äre nog absolut vodka + Redbull eller hallon martini, och Bellas är cider.

Fråga: Hur stora bobies har ni?
Svar: Ja samma som över dom har varken växt eller krympt sen dess ;)

Fråga: Vad är erat favorit godis :)
Svar: Ja vi äter faktiskt inte så mycket godis, man måste ju tänka på figuren ;) men annars är det choklad, det är ju alltid gott ;)

Fråga: Hur sminkar ni er?
Svar: Ja bra fråga du, nej men det tar vi ju inte nu vettni, kanske i något inlägg :)

Fråga: Är ni typ rika? xP
Svar: Ja bra fråga du, nej men det tar vi ju inte nu vettni, kanske i något inlägg :)
Haha ja kan man väl säga, ja våra föräldrar har riktigt bra med pengar och vi får vad vi vill så ja vi är väl "rika"

Tycker du att du själv är snygg?
Svar: Ja vi båda vet att vi ser riktigt bra ut och vi kan få vem vi vill :D

Fråga: Är ni i LA helt själva utan era föräldrar?
Svar: Japp bara jag ( Jojo ) och Bella, våra föräldrar är hemma i Sverige!

Fråga: Hur gamla är ni egentligen ? :S
Svar: 16 :D

Fråga:Varför lägger ni knappt in några bilder på er? :(
Svar: Ja varken ja och Bella är dom hära tjejerna som spenderar sin tid med att ta kort på sig själva och vi vill inte bli sånna som Kissie Dessie och Pessie som tar kort på sig själva hela tiden och sånt. Ni blir ju också avensjuka ;)

Fråga: Asså är ni fake? ofta ni har råd med allt det dära som ni säger?
Svar: Som sagt så har våra föräldrar riktigt gott om pengar och ja vi är jävligt bortkämda om vi säger så...

Fråga: Och Jojo du hade ju en pojkvän nyss, läste vad som hände men skulle du någonsin bli ihop med honom igen, och om inte varför inte och om varför då? och jo vad tycker du om honom nu?
Svar: Nej det skulle jag aldrig, för han är inte värd mig och jag tänker inte spendera en minut på den dära killen igen, jag har min värdighet kvar men tyvärr har inte han det...
Haha allt jag kan säga är att jag tyckte han var den snyggaste, bästa och sexigaste och om vi säger så här så knullar jag hellre än åsna!

Fråga: Vad är eran favorit rätt?
Svar: Ja min ( Jojo ) är secarsallad eller grillad oxfile och Bellas är Sushi och Thai

Fråga: Favorit affär/märke
Svar: Jojo - Channel, Gucci och Hilfiger, Bella - LV

Fråga: Hur mycket handlar ni för i månaden?
Svar: Våran ekomeni ska ni inte lägga er i!

Fråga: Favorit land :D
Svar: Bella - Sverige och USA, Jojo - Hawaii som solsemester och Paris eller USA som shopping ställe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0